Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Посольство України в Кенії розглядає та опрацьовує звернення громадян (пропозиції, заяви, скарги). Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому громадян консульським співробітником з понеділка по четвер з 10.00 до 12.00 та з п'ятницю 12.00 до 15,00 або зателефонувавши консульському співробітнику за тел. +254205224545. Надіслати письмове звернення можна на електронну адресу Посольства [email protected] або консульського відділу [email protected].
Адреса консульського відділу Посольства: Muthaiga, Limuru Road, 674
P.O.Box 63566, Nairobi – 00619, Republic of Kenya
Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по-батькові, адресу проживання, контактний телефон). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.
Увага! Кожної п’ятниці з 11.00 до 12.00 прийом громадян проводить Надзвичайний і Повноважний Посол України в Кенії Андрій Іванович Праведник. Щоб записатись на прийом необхідно попередньо зателефонувати в Посольство за тел. +254205224545 та коротко викласти суть звернення.
Закон України «Про звернення громадян»
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення